top of page

​A projekt tartalmának bemutatása:

A Plasma Tech Systems Kft meglévÅ‘ informatikai rendszere alapjaiban alakul át a projekt során. A fejlesztés célja a követhetetlen Excel táblák felszámolása, gyorsítva a folyamatokat, vezetÅ‘i döntéseket. A választásunk azért esett a Silver Frog Kft. Hibrid nevű termékére, mert szemben a legtöbb ügyviteli és vállalatirányítási rendszerrel a szakemberek által végzett szolgáltatást helyezi a középpontba a raktári tranzakciókkal vagy a könyvelÅ‘k igényeivel szemben. A meglévÅ‘ infrastruktúrára elsÅ‘sorban hardveresen építkezünk. A legnagyobb eszközfejlesztés a szerver beszerzése, melyen a ERP adatbázisán kívül a központi dokumentumtárat is ki kívánjuk alakítani. A szoftver bevezetése során a kiszolgálandó folyamatokat, nyilvántartásokat, kimutatásokat a szállító a belsÅ‘ kulcsemberekkel való konzultáció során alakítjuk ki. A már kialakított rendszerbÅ‘l egy teszt példányon kerül sor a migrálás ellenÅ‘rzésére majd az oktatásokra, hogy elsÅ‘ként a 9 kulcsfelhasználó majd minden felhasználó begyakorolhassa a rendszer használatát éles bizonylatok vagy valós raktármozgás létrehozása nélkül. Az oktatás lezárásával és a rendszer átadásával pedig élesedik a rendszer, a bevezetés után ebbÅ‘l kerülnek kiállításra a bizonylatok, innen kerülnek feldolgozásra munkalapok, illetve itt lesznek elérhetÅ‘k a vezetÅ‘i- és döntéstámogató információk. A projekt eredményeként a Plasma Tech Systems Kft. összes folyamata és vezetÅ‘i döntéstámogatási és elszámolási rendszere a bevezetendÅ‘ szoftverben valósul meg. A CRM-ben a különbözÅ‘ termékcsoportoknak egyedi értékesítési workflowt határozunk meg a munkafolyamat rendszer segítségével. Az ajánlatból projektté generálás folyamat során a beszerzés logisztika modulban megrendelések keletkeznek, melyek érkeztetése, bevételezése, szállítóleveleken, munkalapokon való kiadása is a rendszer része lesz. A projekt indulásakor a megtervezés során kiválasztjuk vagy felvisszük a gyártási folyamatot és mérföldköveket, amelyek az egyes részlegeket érinteni fogják. A projekt modul indítja a gyártási feladatot. A gyártás modulban a felrögzített projektek egyes mérföldköveihez tartozó feladatokat / műveleteket elÅ‘ször megtervezzük majd az elÅ‘rehaladást folyamatosan rögzítjük / visszaigazoljuk. A felhasznált anyagokat a logisztika modulból szintén itt rögzítjük a megmunkálás vagy összeszerelés során. A gyártás során a gyártott berendezéshez egy tökéletes gyártási napló kerül letárolásra az elvégzett feladatokkal, felelÅ‘sökkel vagy elvégzÅ‘kkel és a pontos és részletes alkatrészlistával. A gyártás során a munkafolyamatok modulból szedjük a sablon gyártási folyamatokat vagy itt rögzítjük, ha új egyedi folyamat kerül kialakításra. A projekt lezárásakor az ajánlatban számolt és a valós megvalósulási költségeket is ki lehet majd a kontrolling modulban mutatni. Az egyik legfontosabb kimutatás lesz a rendszerben, mivel a tervezett és tény projekt adatok gyakran eltérnek, így az eltérés okait megkeresve pontosítható az üzleti modell (vezetÅ‘i döntéstámogatás).

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01813.PNG

A kedvezményezett neve: 

PLASMA-TECH SYSTEMS Kft.

A projekt címe: 

Vállalatirányítási rendszer bevezetése a Plasma-Tech Systems Kft-nél

A vissza nem térítendÅ‘ támogatás összege:

13 726 400 Ft

A visszatérítendÅ‘ hitel összege:

17 158 000 Ft

A támogatás mértéke: 

40 %

A projekt befejezési dátuma: 

2022.09.30.

A projekt azonosító száma: 

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01813

bottom of page